مجله خودرو مانستر

لوکس ترین خودروهای جهان

در حال حاضر، لیستی از لوکس ترین خودروها به شرح زیر است

 

1- رولز رویس سرف به – Rolls-Royce Sweptail این خودرو در سال 2017 معرفی شد و با قیمت ۱۳ میلیون دلار، لوکس‌ترین خودروی جهان محسوب می‌شود. این خودرو برای یک مشتری خاص طراحی شده است و تنها یک نسخه از آن ساخته شده است.

 

لوکس ترین خودروهای جهان

 

 

2- بگاتی لا فویر – Bugatti La Voiture Noire با قیمت ۱۱ میلیون دلار، بگاتی لا فویر به عنوان دومین لوکس‌ترین خودرو شناخته می‌شود. این خودرو در سال 2019 معرفی شد و تنها یک نسخه از آن ساخته شده است.

 

 

 

3- بگاتی دیوو – Bugatti Divo این خودرو در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و با قیمت ۵٫۸ میلیون دلار، در رده سوم لوکس ترین خودروها قرار دارد. تنها ۴۰ نسخه از این خودرو ساخته شده است.

 

لوکس ترین خودروهای جهان

 

 

4- کونیگسگ اگرا سپد – Koenigsegg CCXR Trevita با قیمت ۴٫۸ میلیون دلار، این خودرو در رده چهارم لوکس ترین خودروهای جهان قرار دارد. تنها ۳ نسخه از این خودرو ساخته شده است.

 

Koenigsegg CCXR Trevita

Koenigsegg CCXR Trevita

 

5- لامبورگینی وننو رودستر – Lamborghini Veneno Roadster این خودرو در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و با قیمت ۴٫۵ میلیون دلار، در رده پنجم لوکس ترین خودروهای جهان قرار دارد. تنها ۹ نسخه از این خودرو ساخته شده است.

 

 

 

همچنین، خودروهای دیگری مانند لامبورگینی سنتنریو، رولز رویس فانتوم، مک‌لارن سن پایپر، بگاتی چیرون و پاگانی هویرا نیز در فهرست لوکس ترین خودروهای جهان می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *