شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مانستر

 

راهنما و قوانین خرید از سایت مانستر

 

هر تعداد محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و اقدام به تسویه حساب کنید.

در این مرحله حتما باید با شماره موبایل وارد سایت مانستر شوید.

پس از تایید کد ۴ رقمی ارسال شده از سایت برای شماره موبایل شما ،وارد سایت میشوید و به صفحه پرداخت منتقل میشوید.

حتما کد تایید ۴ رقمی را به اعداد انگلیسی تایپ کنید.

در این بخش اطلاعات شخصی و ادرس را به طور صحیح وارد کنید.

سپس تیک مربع من شرایط و مقررات سایت را خوانده ام و آن را می پذیرم را بزنید و روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

در این مرحله به درگاه بانکی منتقل میشوید و اقدام به پرداخت می کنید.

 

——————-

زمان پر کردن فیلدهای ادرس در تسویه حساب به موارد زیر توچه کنید.

 

کد ملی باید با نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خریدار همخوانی داشته باشد.

حتما با کارت بانکی به نام خود ، شماره موبایل و کد ملی به نام خود خرید کنید

حتما کد ملی متعلق به خود را به طور صحیح و با اعداد انگلیسی در کادر کد ملی وارد کنید.

کارت شناسایی شخص خریدار هنگام تحویل سفارش احراز هویت می شود.

حتما با شماره موبایلی که در مانستر ثبت نام کرده اید را موقع پرداخت در فیلد شماره موبایل وارد کنید.

حتما فیلدهایی که با * مشخص شده اند را پر کنید

حتما شماره موبایل خود را به انگلیسی وارد کنید

حتما کد پستی متعلق به خود را به طور صحیح و ۱۰ رقمی وارد کنید

انتخاب استان ، شهر و همچنین پر کردن کادر خیابان ، شماره موبایل ،  کد پستی و کد ملی الزامی می باشد

در ثبت شماره موبایل دقت کنید چون تمام پیامکهای سفارش شما از زمان در حال انجام بودن و تکمیل شدن سفارش برای شما پیامک میشود.

ثبت ایمیل الزامی نیست ولی بهتر است ایمیل خود را وارد کنید تا صورت حساب خرید شما برای شما ایمیل شود.

برای اصلاح ادرس میتوانید پس از ورود|ثبت نام به ، به بخش آدرس ها  بروید.

برای پیگیری سفارش و دریافت فاکتور پس از ورود|ثبت نام در سایت مانستر به بخش سفارش ها بروید.

مسئولیت و عواقب ناشی از وارد کردن هرگونه اطلاعات غلط مانند شماره تلفن ، کد ملی ، کد پستی ، ادرس و … با خریدار می باشد.

امکان ورود|ثبت نام  در سایت مانستر فقط با شماره موبایل امکان پذیر است و به منزله تایید اطلاعات هویتی شخص خریدار است.

همچنین سفارش از طریق واتس آپ 09120754001 امکان پذیر است

 

 

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مانستر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت مانستر هنگام استفاده از پروفایل شخصی، کدهای تخفیف،  و سایر خدمات ارائه شده توسط مانستر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مانستر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مانستر از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مانستر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مانستر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مانستر اقدام کند.

شرایط و نحوه ارسال

-هزینه ارسال سفارشات به طریق هایی که در بندهای زیر عنوان می شود، به عهده مشتری می باشد.

-سفارشات نهایی ثبت شده ، طی سه روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد.
مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست تیپاکس ۵ الی ۷ روز کاری و هزینه ارسال برعهده مشتری می‌باشد که در هنگام تحویل گرفتن بسته به مامور تیپاکس پرداخت می‌کند. تعیین هزینه ارسال توسط تیپاکس انجام می‌شود و فروشگاه مانستر از آن اطلاعی ندارد.

تمامی محصولات قبل از ارسال توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید سلامت واحد مربوطه ارسال می گردد. لذا  در صورت دریافت بسته و نقص آن ، مجموعه هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

حتما زمان تحویل از سالم و کامل بودن اجناس خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز مشکل، قبل از تحویل بسته خود با شماره 09120754001  تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام تحویل کالا

فروشگاه مانستر با تجربه چندین ساله در خدمت رسانی به شما عزیزان، همیشه بهترین و ایمن ترین شیوه های بسته بندی مخصوص هر محصول را انجام می دهد. کلیه محصولات از نظر سالم بودن فیزیکی بررسی می شوند، و محصولات الکتریکی نیز توسط نیروهای مجرب برای این کار، تست و سپس وارد مرحله بسته بندی می گردند تا کلیه سفارش‌ها را در نهایت صحت وسلامت  و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم هنگام تحویل گرفتن سفارشات خود، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی قوانین زیر در نظر گرفته شده اند:

  • در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی مندرج بر روی بسته و تحویل گیرنده ،از دریافت بسته خودداری کنید.
    توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
  • فروشگاه محصولات را قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست کرده و در نهایت دقت بسته بندی می نماید. هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات بر عهده فروشگاه نمی باشد.
  •  صحت فیزیکی و تست برقی تمامی محصولات قبل از ارسال توسط همکاران مجرب ما در واحد کنترل تایید و بررسی می گردد.

گارانتی

  • توجه داشته باشید محصولاتی که دارای گارانتی بوده، مدت زمان و شرایط آن در توضیحات همان محصول قید شده، در غیر این صورت محصول فاقد گارانتی می باشد.
    گارانتی زنون فقط مربوط به ترانس است و لامپهای آن شامل گارانتی نیست.
  • استفاده از هدلایت برای چراغ های جلو نئون دار الزامیست و در صورت استفاده از لامپ با هر توانی و یا زنون نئون شما در کمتر از ۱۰ دقیقه دچار آسیب دیدگی می شود.
  • نکته مهم برای دوستانی که چراغ جلو و چراغ عقب خریداری کرده اند: حتما قبل از نصب چراغ، چه فابریک و چه اسپرت، تولید هر شرکتی و هر مدلی، حتما حتما حتما قبل از نصب بوسیله چسب آکواریوم آب بندی کنید
  • در صورت ورود آب به داخل چراغ مجموعه هیچ ضمانت و تعهدی ندارد
  • دوستان عزیز که اقدام به خرید چراغ جلو اسپرت میکنند، حتما به این نکته توجه داشته باشند که چراغ های اسپرت بیشتر جنبه ی زیبایی دارند تا نوردهی.
  • تنظیم چراغ های اسپرت نسبت به فابریک کمتر است و با توجه به اینکه استفاده از هدلایت برای چراغ های نئون دار الزامیست پس بدیهیست نوردهی این دسته از چراغ ها به هیچ عنوان با فابریک قابل مقایسه نیست و البته که جنبه زیبایی آنها خیره کننده است .
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد.

  • برای هر محصول با توجه به نوع و ماهیت آن شرایط خاصی برای گارانتی آن در نظر گرفته می شود که در توضیحات آن محصول آورده شده است.

  • بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است

  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه الزامی می‌باشد. در خصوص کالاهایی که فاقد ضمانت نامه می باشد ارسال اصل فاکتور فروش که شماره کالا روی آن در ج شده ضروری می باشد. لازم به ذکر است نباید شماره کالا بر روی قطعه ، تاریخ گارانتی و … مخدوش شده باشد.

  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی و دیگر متعلقات نمی شود.

  • انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.

  • در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد.

  • با توجه به اینکه اکثر کالاهای ارسال شده قبلا توسط کارشناسان فروش مانستر مورد تست قرار می گیرد لذا صحت کارکرد اولیه قطعات به تایید کارشناسان فروش سایت رسیده است.

  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و فروشگاه مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.

  • مانستر بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.

  • اقدامات لازم در خصوص گارانتی محصول مستلزم صرف زمان می باشد که زمان تعمیر به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری می باشد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بر عهده مشتری می باشد.

  • قطعاتی مورد تایید می باشد که در محدوده زمانی گارانتی قرار داشته باشد.

 

نحوه مرجوع کردن کالا معیوب

-تمام هزینه های بازگشت دستگاه معیوب و ارسال مجدد نمونه تعویض شده بر عهده خریدار می باشد.
-باز پس فرستادن هر محصولی به فروشگاه مانستر پس از هماهنگی با پشتیبانی و تایید کارشناسان فروش امکان پذیر است.
-کالای مرجوعی باید در بسته بندی سالم باشد و کلیه متعلاقات و لوازم جانبی آن در جعبه همراه با محصول ارسال شود.

شرایط و نحوه ارسال

-هزینه ارسال سفارشات به طریق هایی که در بندهای زیر عنوان می شود، به عهده مشتری می باشد.

-سفارشات نهایی ثبت شده ، طی سه روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد.
مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست تیپاکس ۵ الی ۷ روز کاری و هزینه ارسال برعهده مشتری می‌باشد که در هنگام تحویل گرفتن بسته به مامور تیپاکس پرداخت می‌کند. تعیین هزینه ارسال توسط تیپاکس انجام می‌شود و فروشگاه مانستر از آن اطلاعی ندارد.

توجه : در صورت ثبت سفارش چراغ های اسپرت پلکسی و لنزدار در صورت موجود نبودن در فروشگاه ،چراغ ها  بین ۳ تا ۷ روز کاری آماده میشود و برای مشتری ارسال میگردد.

تمامی محصولات قبل از ارسال توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید سلامت واحد مربوطه ارسال می گردد. لذا  در صورت دریافت بسته و نقص آن ، مجموعه هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

حتما زمان تحویل از سالم و کامل بودن اجناس خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز مشکل، قبل از تحویل بسته خود با شماره
09120754001 تماس بگیرید.

ثبت سفارش

مشتریان فروشگاه مانستر پس از مشاهده محصولات می توانند از طریق وبسایت ما به نشانی tuning-monster.com  به ثبت سفارش محصولات اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی یا تلفن هایی که فقط در قسمت “تماس با ما” وبسایت فروشگاه مانستر آمده است نیز وجود دارد. اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی ایشان، اعم از نحوه کارکرد، نحوه استفاده و قابلیت های آن می باشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا توسط مشتری ندارد.

“فروشگاه مانستر با تولید محتواهای رسانه ای بسیار متنوع وکامل، سعی در ارائه کاملترین اطلاعات درباره محصولات دارد و در صورت ناکافی بودن آن، مشتری می تواند از طریق راه های ارتباطی متنوعی که فروشگاه مانستر در اختیار ایشان قرار داده، کسب اطلاعات کند تا صحیح ترین انتخاب را داشته باشد.”

-با این وجود، امکان لغو سفارش توسط مشتری  فقط در شرایطی وجود دارد که بسته سفارشی در مرحله پردازش باشد و مراحل ارسال آن در انبار فروشگاه آغاز نشده باشد. این زمان توسط فروشگاه تعیین و به مشتری اعلام می­گردد. در شرایط مندرج، فروشگاه با کسر ۹ درصد از مبلغ کل فاکتور، اقدام به لغو سفارش می نماید.

لغو سفارش پس از پرداخت

انصراف از خرید:

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که نسبت به تکمیل فرم عودت اقدام و کالا را مسترد نمایند. لازم به توضیح است که هزینه ارسال عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.

کالایی که دارای مشکل می باشد و مشتری نیاز به خدمات دارد هزینه ارسال به فروشگاه به عهده خریدار می باشد.

در ضمن کالاهای که به صورت قطعات فنی و الکترونیکی برای خودرو می باشند شامل این قانون نمی باشند مگر در صورت معیوب بودن و در ضمن کالاهای برقی شامل هیچ خدماتی نمی باشند .

توجه :

 در صورت لغو سفارش به علت قانون جدید مالیات 9% ارزش بر افزوده از مبلغ عودت کسر میگردد

قانون مالیات: هر مبلغی وارد درگاه بانکی بشود مبلغ 9% مالیات ارزش بر افزوده از آن کسر میگردد

 به دلیل اتصال حساب های بانکی به سیستم مالیاتی هر تراکنش مساوی با پرداخت مالیات می باشد

لذا لطفا در خرید خود دقت فرمائید وجه پرداخت شده با کسر مالیات مسترد میگردد.

 

-پس از تکمیل فرایند ارسال و تحویل محموله ارسالی به شرکت تیپاکس (یا شرکت های حمل و نقل) هیچ گونه امکانی برای لغو سفارش وجود ندارد.

-به دلیل شناور بودن قیمت های بازار و عدم ثبات عرضه و تقاضا در زمان های مختلف، ممکن است قیمت های اجناس در وبسایت و شبکه های مجازی فروشگاه مانستر تغییر کنند. بدیهی است فروشگاه مانستر مجاز به اعمال تغییرات در قیمت محصولات خود است و همواره آخرین قیمت ها معیار فروش هستند و قیمت های پیشین محصولات فاقد اعتبار می باشند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

مانستر به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
مانستر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مانستر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مانستر، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مانستر جزئی از اموال مانستر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مانستر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مانستر محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مانستر و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مانستر است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت مانستر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای مانستر محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات مانستر، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. مانستر محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.tuning-monster.com است. ما با روش  ارسال ایمیل ، تماس تلفنی ، واتساپ و تلگرام از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس می‌‏گیریم. وب سایت مانستر دارای دامنه های اینترنتی با آدرسهای
 می باشد که همه متعلق به مانستر می باشند. تنها راه های ارتباطی مانستر ایمیل info@tuning-monster.com و تلگرام ، واتساپ  و شماره تلفن های مانستر می باشد که در برگه تماس با ما موجود است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.مانستر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت مانستر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. مانستر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مانستر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مانستر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– مانستر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مانستر محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مانستر، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مانستر محفوظ است. مانستر در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت مانستر می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مانستر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ها وجود ندارد.- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که مانستر هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
مجددا یادآوری می گردد که مشتریان هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را تایید و سپس رسید دریافت کالا از شرکت پستی مربوطه را امضاء نماید زیرا در غیر اینصورت امضاء دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب مشتری توسط شرکتهای پستی قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع نمایند و از طریق فروشگاه پیگیر موضوع گردد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مانستر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مانستر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مانستر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مانستر ارسال شود.
مجددا یادآوری می گردد که مشتریان هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را تایید و سپس رسید دریافت کالا از شرکت پستی مربوطه را امضاء نماید زیرا در غیر اینصورت امضاء دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب مشتری توسط شرکتهای پستی قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع نمایند و از طریق فروشگاه پیگیر موضوع گردد.

تماس با ما

  اصفهان ، خیابان صغیر اصفهانی ، نبش کوچه 12 تیونینگ مانستر (پوراز)
03132294602 : فروشگاه : 1 ظهر تا 9 شب 
09120754001 : احمدیان : 10 صبح تا 10 شب
09130101320 : سنجابی : 10 صبح تا 10 شب

 

info@tuning-monster.com
 مکان فروشگاه روی نقشه

 

tuning_monster0313
tuning_poraz

 

Telegram
WhatsApp
FaceBook   

 

  • ساعات پاسوخگویی فروشگاه فیزیکی مانستر از ساعت 1 ظهر تا 9 شب می باشد
  • ساعات پاسخ گویی پشتیبانی واتساپ و تماس از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد

 

ساعت کاری فروشگاه مانستر

شنبه 1:00 PM – 9:00 PM
یکشنبه 1:00 PM – 9:00 PM
دوشنبه 1:00 PM – 9:00 PM
سه شنبه 1:00 PM – 9:00 PM
چهار شنبه 1:00 PM – 9:00 PM
پنج شنبه 1:00 PM – 9:00 PM
جمعه بسته شده

 

پشتیبانی واتساپ